مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه کونته + لیسـت نفرات دعـوت شده

مصاحبه کونته + لیسـت نفرات دعـوت شده

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس در آستانه دیداری دیگر در لیگ سری آ ایتالیا در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت .

" تا اینجا همه چیز برای ما خوب بوده . اتفاقاتی که در لیگ برای ما افتاد همه ما را کمک کرد تا اکنون در صدر باشیم و بتوانیم با شناخت بیشتز از حریفان با قدرت ادامه دهیم "

" فصل هنوز تمام نشده و چیز ِ مهم این است که پس از پیروزی 0-3 مقابل ِ رُم چه اتفاقی برای ما خواهد افتاد . اگر فکر کنیم که الان قهرمان شده ایم مطمئنا در ادامه متضرر خواهیم شد "

" البته من بازیکنان بزرگ و حرفه ای را در اختیار دارم و از آن ها هم می خواهم که با توان کامل و جدیت لیگ را ادامه دهند . زیرا من هم تفکر قهرمانی را الان ندارم "

" من قبل از بازی با رُم گفتم که آن بازی 3 امتیاز دارد و اکنون هم می گویم که بازی با کالیاري ارزش ِ 3 امتیاز دارد و هیچ چیز در این مورد تغییر نکرده "

" بازی ها همگی به یک اندازه مهم هستند ، این درست است که روزنامه ها و هواداران حساسیت بیشتری برای بازی با تیم های بزرگ دارند و البته پیروزی مقابل ِ آن ها می تواند سخت تر باشد ، اما در اصل همه بازی ها 3 امتیازی هستند و چیزی نمی تواند جای چیز ِ دیگری را بگیرد "

" بازی فردا بازی بسیار سختی خواهد بود . می دانیم که فردا بازی دشواري خواهیم داشت و البته برای شکست تیمی که بسیار سرسخت است و دوندگی بالای دارد تلاش خواهیم کرد "

" ما تا قبل از این 10 بازی را با پیروزی پشت ِ سر گذاشتیم و می خواهیم با ، بازی ِ کالیاری رکورد خودمان را بهبود ببخشیم "

" ما در بسیاری از زمینه ها به خوبی عمل کردیم . مهم ترین چیز برای ما مطمئنا قهرمانی در نهایت خواهد بود اما به این هم فکر می کنیم که با ادامه دادن ِ این روند رکورد ایجاد کنیم . می توانیم برگ های مهمی را از تاریخ ِ یوونتوس بنویسیم و در آینده با افتخار از آن صحبت کنیم "

" در بازی فردا بارتزالی را نخواهیم داشت . اما بازیکنانی که فرصت کم تری برای بازی داشته اند را در فهرست داریم . می توانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و برای قراردادن ِ آن ها مشکلی نداریم "

" این باعث تاسف است که فردا در ورزشگاه تنها 5000 نفر اجازه ورود دارند . کالیاری یک شهر فوق العاده اسـت و این جای تاسف دارد که تعداد محدود و کمی از هواداران می توانند در ورزشگاه حاضر باشند "

گفته می شود " ورزشگاه سنت الیا " به دلیل تعمیـرات ، در بازی نمی تواند تعداد زیادی را پذیرا باشد .


ضمناً آنتونیو کونته امروز 21 بازیکن را برای بازی با کالیاری دعوت کرد . که آندره بارتزالی به دلیل ِ محرومیت در این لیست حضور ندارد .

بوفون - استوراری - روبینهو - کیلینی - کاسرس - اوگبونا - پلوزو - بونوچی - پوگبا - په په - مارکیزیو - پادویین - پیرلو - آزاموا - ویدال - لختشتاینر - ووچینیچ - توز - یورنته - کوالیارلا - جووینکو
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: